صادرات کشمش بسته بندی به عراق در سال 97

کشمش یکی از محصولات غذایی خاص اقلیم ایران است. این محصول که از میوه انگور حاصل می شود دارای ارزش غذایی بسیار بالا، طعمی شیرین و استفاده های گوناگون است. یکی از راه های کسب درآمد های ارزی برای کشور ما، تولید، فرآوری و فروش این محصول در بازار های خارجی می باشد . ما در سال 97 با بسته بندی و صادرات کشمش به عراق توانسته ایم، گامی موثر در جذب سرمایه برای کشور برداریم و به علاوه تولیدات و محصولات خود را به سایر ممل دنیا معرفی کنیم.

صادرات کشمش بسته بندی به عراق در سال 97

قیمت انواع کشمش ایرانی در عراق

قیمت انواع کشمش ایرانی در عراق کشمش با خشک کردن دانه های میوه انگور بدست می آید. بنابراین این ماده خوراکی جزو دسته خشکبار محسوب می شود. کشمش های تولیدی ایران انواع مختلفی دارند. در ادامه به معرفی برخی از این نمونه ها می پردازیم.

انواع کشمش ایرانی:

  • مویز
  • کشمش سبز
  • کشمش انگوری
  • کشمش تیزابی

مویز را با خشک کردن انگور های بزرگ به نام انگور شاهانی بدست می آورند و دانه های آن هم بزرگ و سیاه رنگ است. این ماده غذایی خواص بسیار زیادی دارد که مهم ترین آن ها جلوگیری از افسردگی و آلزایمر است.
اما کشمش که اندازه کوچکتری نسبت به مویز دارد، از خشک کردن انگور های کوچک و ریز تر حاصل می شود. از نظر خاصیت کشمش هم مانند مویز است. به طور کلی تمام خواص میوه انگور در این ماده وجود دارد.

برای اطلاع از آخرین و جدید ترین نرخ و قیمت انواع کشمش و سفارش و خرید آن ها، می توانید به شرکت های پخش و فروش فرآورده های غذایی مراجعه کنید، یا سری به یکی از فروشگاه ها و مارکت های اینترنتی معتبر بزنید.

شرکت های صادر کننده کشمش در کشور

شرکت های صادر کننده کشمش در کشورشرکت های تجاری و بازرگانی صادر کننده کشمش و سایر انواع خشکبار در کشور، برای تامین کردن بار مورد نیاز خود، به سراغ کارخانجات تولید این محصولات رفته، بهترین نمونه های آن ها را خریداری کرده و برای صادرات و فروش در بازار های جهانی بر می گزینند.
اگر می خواهید از قیمت فروش این دست محصولات در داخل کشور مطلع گردید، بهتر است با شماره تلفن شرکت صادرات کشمش تماس برقرار سازید، یا اینکه به جستجو کردن در وب سایت های اینترنتی بپردازید.
بسیاری از این شرکت ها محصولات خود را در فضای مجازی برای فروش عرضه می کنند و شما می توانید به راحتی به لیست قیمت آن ها دست یابید، محصول را به صورت مجازی سفارش داده و خریداری کنید. همچنین در این سایت ها می توانید از لیست این شرکت ها، آدرس، شماره و سایر اطلاعات مربوطه نیز آگاه شوید.

خریدار کشمش ایرانی در بازارهای جهانی

خریدار کشمش ایرانی در بازارهای جهانیبسیاری از کشور های منطقه خلیج فارس و همسایگان ایران از جمله کشور عراق، خریدار عمده کشمش های ایرانی در بازار های جهانی و عرصه صادرات هستند. این کشور ها به دلیل نزدیکی آداب و رسوم و فرهنگ های غذایی به کشور ما، همواره مشتری محصولات و تولیدات ایران می باشند.

البته بسیاری از کشور های اروپایی نیز مصرف کننده و خریدار این مواد هستند. کارخانه کشمش صادراتی با استفاده از دانه های سالم و درشت انگور، اقدام به تولید کشمش مرغوب، با کیفیت و خوش طعم می کند، تا امتیاز های لازم جهت ورود به عرصه صادرات را کسب نماید.

محبوب ترین نوع کشمش ایرانی در عراق

محبوب ترین نوع کشمش ایرانی در عراقامروزه کارخانه های تولید کننده مواد غذایی با فرآوری و بسته بندی کشمش صادراتی که شامل بهترین و با کیفیت ترین نوع این محصول است، و ارسال کردن آن به کشور هایی مانند عراق، توانسته اند این محصول را به دنیا معرفی کنند. میزان صادرات کشمش انگوری یا انواع دیگر، به میزان تقاضای مشتریان بستگی دارد.

کشمش طلایی ایران محبوب ترین و پرطرفدار ترین نوع کشمش ایرانی در کشور عراق است. این نوع کشمش که رنگی زرد مایل به طلایی دارد، بسیار شیرین و خوش طعم بوده و برای تزئین کردن برنج های مجلسی و رستورانی از آن به همراه زرشک و خلال پسته و … استفاده می شود که ظاهری بسیار زیبا و جذاب به این غذا می بخشد و خواص آن را چند برابر می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما