فروش مویز سیاه بدون هسته در بازار

مویز سیاه یکی از مغذی ترین انواع خشکبار می باشد که از خشک کردن انگور سیاه با دانه های درشت و یا همان انگور شاهانی تولید می شود. این نوع کشمش همانند خود میوه انگور شاهانی دارای خواص زیادی است. این مجموعه مرکز فروش مویز سیاه بدون هسته با کیفیت عالی ، مرغوب و هم چنین با نازل ترین قیمت بوده که به صورت عمده و خرده از طریق بازار آنلاین ما عرضه می شود . این نوع کشمش را می توان همراه نخود و دیگر آجیل ها مورد استفاده قرار داد.

فروش مویز سیاه بدون هسته در بازار

مویز سیاه بدون هسته

مویز ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از انگوری خاص تولید می شوند. شاید بتوان گفت که معروف ترین انواع مویز ها، مویزی است که از انگور شاهانی به دست می آید. رنگ آن کاملا سیاه بوده و دارای انواع هسته دار و بدون هسته می باشند. در سطح کشور مویز های سیاه و درشت و بدون هسته دارای طرفداران زیادی هستند. از جمله مناطق تولید کننده مویز سیاه بدون هسته می توان به شهرستان ها و استان های قزوین، کردستان، تاکستان، ملایر و همدان می باشد. البته علاوه بر نوع های داخلی دو نوع دیگر نیز در بازار داخلی خرید و فروش می شود با نام مویز ازبک و مویز افغان مشهور هستند.

مویز سیاه بدون هسته

خواص مویز

مویز به دلیل اینکه از لخته شدن خون جلوگیری می کند و باعث انبساط رگ ها می شود برای سلامت قلب و عروق بسیار مفید می باشد. مویز دارای آنتی اکسیدان بوده و رادیکال های آزادی را که سبب تخریب و چین و چروک پوست می شوند از بین می برد. مویز ها دارای قند طبیعی بوده که برای افراد دیابتی نیز بی ضرر می باشد. این نوع کشمش دارای فعالیت خون سازی بوده و سبب جریان یافتن مناسب خون در رگ ها شده و از ریزش مو جلوگیری می کند. رنگ سیاه مویز نشان از دارا بودن ماده ای به نام آنتوسیانید است که از ابتلا به انواع سرطان ها و بیماری آبزایمر پیشگیری می کند.

فروش مویز سیاه

فروش مویز سیاه بدون هسته با قیمتی مناسب

مویز بدون هسته را می توانید از طریق فروشگاه های معتبری در سطح کشور تهیه نمایید. اما اینکه کدام مرکز و فروشگاه کشمش را با قیمتی مناسب و پایین عرضه می کند بسیار حائز اهمیت است. مجموعه ما با فروش انواع مویز سیاه بدون هسته با کیفیت به صورت مستقیم و بدون حضور واسطه ها و دلالان از افزایش کاذب قیمت آن جلوگیری کرده و سبب فروش بالای این نوع محصول شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما