فروش کشمش صادراتی به عمان

فروش کشمش صادراتی به عمان از طریق این مجموعه مستقیم از کارخانه تولید بسته بندی با بهترین گرید امکان پذیر شده است اگر قصد صادرات کشمش به کشورهای عربی را دارید می توانید تامین نیاز خود را به این مجموعه بسپارید.

فروش کشمش صادراتی به عمان

کشمش مناسب برای صادرات

کشمش مناسب صادراتی

کشور ما جزو ده کشور برتر تولید کشمش در دنیا به شمار می آید که تنوع محصولات و کیفیت کشمش تولیدی آن بسیار بالا بوده و همه ساله مشتریان زیادی از سرتاسر دنیا برای رصد بازار ایران و خرید به ایران می آیند.

برای صادرات کشمش بایستی یک شاخصه هایی داشته باشد من جمله اینکه بدون هسته باشد و از نظر کیفیت محصولی ممتاز ، یک دست ، تمیز و خالص  باشد و در ضمن مایع تیزاب و دود گوگرد به آن زده باشند که مدت نگهداری آن طولانی و بلند مدت شود.

 

**** از بهترین انواع کشمش مناسب برای صادرات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کشمش گلدن انگوری یا کشمش پلویی طلایی یا کالیفرنی تولید ملکان و بناب آذربایجان شرقی
  2. کشمش تیزابی طلایی و خرمایی یا کشمش سلطانا تولید تاکستان قزوین و ملایر همدان
  3. کشمش پلویی آفتابی یا کشمش سیاه تولید تاکستان قزوین
  4. کشمش سبز آجیلی و زرد قلمی تولید کاشمر و خلیل آباد خراسان
  5. انواع کشمش مویز سیاه و سرخ بش تولید شیراز

تمام این محصولات در کارتون های 5 لایه و وزن 10 کیلویی لیبل دار ، خالص و شیرینک شده به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید به مصرف برای مشتریان بازار داخل و صادرات با قیمت استثنایی از کارخانه کشمش این مجموعه عرضه می شود.

فروش کشمش صادراتی

فروش کشمش صادراتی به عمان

عمده خریداران کشمش ایرانی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس می باشند کشور عمان دروازه ورودی به این کشورها بوده که به عنوان کشور بی طرف مصونیت اقتصادی داشته و بازار پر سود و بدون دردسری برای کشور ما می باشد محصولات صادراتی پس از تایید در این کشور به سایر کشورهای عربی که یک ششم جمعیت دنیا را شامل می شود ارسال می گردد.

 

**** این مجموعه فروش کشمش صادراتی به عمان را به صورت حرفه ای و تخصصی در دستور کار خود قرار داده تا بتواند نیاز مشتریان این کشور را به نحو احسن و با بهترین کیفیت و قیمت تامین نماید. و در مقصد مورد نظر محصول سفارش داده شده را ارسال خواهد کرد.

تاجران عمانی یا نمایندگان آنها این شرایط برای ایشان فراهم شده است که با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر هماهنگ کرده تا در کارخانه کشمش این مجموعه تشریف فرما شوند و فرآوری ، کیفیت انواع محصولات  را از نزدیک رویت کرده و در صورت رضایت نسبت ثبت سفارش اقدام کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما