شرکت فروش کشمش پلویی عمده

این مجموعه مرکز و شرکت فروش کشمش پلویی عمده با کیفیت عالی و مستقیم از کارخانه کشمش می باشد تاجران و شرکت های بازرگانی که قصد سفارش این محصولات را برای بازار داخل و صادرات دارند می توانند با بخش فروش کارخانه تماس بگیرند.

شرکت فروش کشمش پلویی عمده

انواع کشمش پلویی

کشمش پلویی عمده

کشمش پلویی جزو نمونه محصولات اعلا و بسیار باکیفیت می باشد و برای همین تمامی معیارهای لازم را به عنوان یک کالای صادراتی دارا بوده و به همین خاطر فروشندگان این کشمش ها فروش گسترده ای برای آن ها ایجاد کرده اند و به تمام شهرهای کشور و حتی کشورهای نزدیک همسایه و سراسر دنیا آن ها را ارسال می کنند و از صادرات آن ها توانسته اند سود کلانی نصیب خود کنند.

 

به طور کلی کشمش های پلویی با وجود ترکیبات غنی و عالی که دارد، فواید زیادی برای بدن دارد که در ادامه مطلب به چند نمونه از مهمترین آن ها اشاره خواهیم کرد:

  1. بهبود کارکرد دستگاه گوارش
  2. بالا بردن استحکام استخوان ها
  3. ضد سرطان بودن
  4. افرایش سلامت دندان ، پوست و مو
  5. بهبود قدرت باوروری و رفع مشکلات جنسی

 

کشمش پلویی ایران بیشتر بدون هسته و در رنگ های طلایی ، قهوه ای روشن ، خرمایی رنگ و سیاه سوخته یا سرخ می باشد که این تفاوت در رنگ ها مربوط به روش تولید و منطقه کشت آن می باشد از مهم ترین انواع آن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. کشمش پلویی طلایی یا گلدن یا کالیفرنیایی
  2. کشمش تیزابی گوگردی
  3. کشمش قهوه ای تیره یا خرمایی
  4. کشمش پلویی آفتابی یا سیاه

 فروش کشمش پلویی

فروش کشمش پلویی عمده درب کارخانه

در کشور ما بین انواع کشمش صادراتی بیشترین فروش برای صادرات مربوط به کشمش پلویی طلایی و تیزابی می باشد که امکان تامین آن در طول سال به صورت کلی وجود دارد این محصولات مشتریان زیادی در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس ، افریقا ، آسیای میانه و کشورهای روسیه و اوکراین دارد که ارزآوری زیادی برای کشور دارد.

کارخانه و شرکت این مجموعه مجهز به دستگاه سورتینگ لیزر برای دسته بندی رنگ و اندازه کشمش پلویی صادراتی می باشد و برای مشتریان خارجی که ممکن است نماینده در ایران نداشته باشند تمام کارهای مربوط به صادرات نظیر ترانزیت ، بارگیری ، بهداشت ، استاندارد و گمرک را انجام دهند.

فروش کشمش پلویی عمده این شرکت برای بازار داخل در بسته بندی کارتونی 9 کیلویی که 500 گرم آن وزن کارتون می باشد و برای صادرات از کارتون هایی با وزن 10 کیلویی خالص و 5 لایه شکیل و مستحکم دارای لیبل ، تاریخ دار و شرینگ شده آماده و تحویل مشتریان می دهد.

اگر مشتریان از سراسر ایران قصد سفارش داشتند دقت کنند حداقل خرید 10 کارتون بوده که از طریق باربری و شرکت های حمل و نقل در کمترین زمان ممکن ارسال صورت می گیرد اما اگر حجم سفارش آنها بالاتر رفت تخفیف ویژه ای بابت این مسئله بهشون داده خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما