فروش کشمش طلایی صادراتی

این مرکز فروش کشمش طلایی صادراتی اعم از قلمی و پلویی را با بهترین کیفیت ممکن و قیمت مناسب درب کارخانه برای مشتریان صادراتی عرضه می کند لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با بخش فروش کارخانه هماهنگ کنید.

فروش کشمش طلایی صادراتی

تولید کشمش طلایی صادراتی

فروش کشمش طلایی

کشمش طلایی محبوب ترین و مشتری پسندترین کشمش صادراتی ایران می باشد که نوع پلویی آن در مناطقی مانند ملکان و بناب استان آذربایجان و ملایر همدان و همچنین نوع قلمی نیز در کاشمر و خلیل آباد خراسان رضوی در حجم بالا تولید می شود.

کشمش پلویی طلایی ملکان محبوب ترین کشمش صادراتی ایران است که تحت عنوان کشمش انگوری بیدانه ، گلدن و کالیفرنیایی شناخته می شود که یک سر و گردن از بقیه کشمش ها از لحاظ کیفیت بالاتر می باشد و بیشتر باغداران در این منطقه سعی می کنند انگور خود را تبدیل به این نوع کشمش بکنند تا ضمن صادر شدن سود بیشتری نصیب شان شود ابن کشمش قسمت اعظم آن به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس صادر می شود که علاقمند رنگ طلایی آن می باشند.

تولید کشمش طلایی کاشمر نیاز به مهارت و تخصص خاصی دارد که بایستی درصد مجاز تیزاب و دود گوگرد مورد استفاده را رعایت کنند تا محصول نهایی مرغوب و صادراتی گردد قابل ذکر است که باغداران کشمش تولیدی را به صورت فله در کیسه و گونی همراه با دم و چوب به کارخانه فرآوری برده و عملیات شستشو ، بودجاری ، دم کنی ، سورتینگ و در آخر بسته بندی در کارتون های 5 و 10 کیلویی انجام و شیرینگ می شود.

فروش کشمش صادراتی

فروش کشمش طلایی صادراتی

این مجموعه برای فروش کشمش طلایی صادراتی و با کیفیت کارخانه فرآوری و بسته بندی کشمش در ملکان و کاشمر در اختیار دارد که این محصولات را طبق اصول صادرات آماده و به کشورهای مختلف ارسال می گردد. اگر قصد سفارش دارید می توانید با آقای رضا نادری فر مدیر فروسش کارخانه تماس بگیرید تا ایشان ضمن راهنمایی و مشاوره تمام کارهای شما را انجام دهد.

 

خریداران کشمش طلایی صادراتی می توانند به سایت های زیر نظر این مجموعه مراجعه نموده و ضمن مطالعه و آگاهی از محصولات این مرکز با مدیر فروش کارخانه ارتباط مستقیم گرفته و از قیمت انواع کشمش و مویز اطلاعات کسب کنند و برای ثبت سفارش می توانند به صورت حضوری در کارخانه و یا غیر حضوری اقدام کنند.

با توجه به نوسان قیمتی انواع محصولات و کالاها در ایران از گذاشتن نرخ محصولات خودداری می کنیم شما می توانید با شماره تلفن مدیر فروش کارخانه که در این سایت گذاشته شده با ایشان ارتباط بگیرید و از قیمت انواع کشمش و مویز موجود اطلاعات کسب کنید و در ضمن تمامی این نرخ ها فقط 48 ساعت اعتبار دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما