صادرات کشمش کاشمر به کشور های اروپایی

عناب خشک در اصفهان از جمله تنقلات خوشمزه است که از خشک کردن انگور تهیه می شود و با توجه به نوع انگوری که این خشکبار از آن تهیه شده و روش خشک کردن به انواع مختلفی تقسیم می شود. کشمش آفتابی، تیزابی، مویز و انگوری از جمله کشمش های موجود در بازار است که رنگ و کیفیت آن ها با هم متفاوت است و به روش های مختلفی فرآوری می شوند. از جمله بهترین کشمش هایی که در کارخانه های داخل کشور فرآوری می شود کشمش کاشمر است که صادرات کشمش کاشمر به کشورهایی نظیر کشورهای اروپایی سالانه باعث ارزآوری بسیاری برای کشور می شود.

صادرات کشمش کاشمر به کشور های اروپایی

تولیدکننده کشمش کاشمر صادراتی

تولیدکننده کشمش کاشمر صادراتی

کشمش را در شهرهای مختلفی از کشورمان به دلیل شرایط مساعد آب و هوایی می توان تولید کرد. از جمله شهر های تولید کننده این محصول می توان به همدان، قزوین، خراسان و آذربایجان های شرقی و غربی اشاره کرد.

تولید عمده این خشکبار مربوط به شهر کاشمر است که کیفیت بالایی هم دارد. صادرات ۲۷ درصد از کشمش صادراتی دنیا باعث شده که ایران به یکی از بزرگترین و مهم ترین قطب های صادراتی این خشکبار در جهان تبدیل شود‌ به طوری که این خشکبار صادراتی از کاشمر جایگاه ویژه ایی در بین صادر کنندگان پیدا کرده است. در سطح جهانی تولید کننده ها، خریداران و فروشنده های کشمش صادراتی کاشمر را با نام های تجاری کشمش سبز صادراتی و یا کشمش قلمی صادراتی می شناسند.

قیمت روز کشمش در بازار سراسر کشور

قیمت روز کشمش در بازار سراسر کشورتنوع زیادی در قیمت انواع کشمش های موجود در بازار دیده می شود و معمولا هرچه از فصول برداشت انگور دور می شویم قیمت این خشکبار هم زیاد می شود. به طور کلی کشمش های تیزابی به دلیل شرایط تولید از خواص کمتری برخوردارند و قیمت به نسبت پایین تری هم دارند.

از بهترین انواع کشمش های موجود در بازار که البته قیمت بالاتری هم دارند می توان به کشمش های مویز و انگوری اشاره کرد که بسیار خوش طعم هستند و از مهم ترین گونه های صادراتی هم محسوب می شوند.

انواع کشمش ها در بازار با قیمت روز ارائه می شوند و قیمت آن ها متغیر می باشد. 

کشمش درجه یک را از کجا می توان تهیه کرد؟

کشمش درجه یک را از کجا می توان تهیه کرد؟اگر می خواهید بدانید که کشمش درجه یک را از کجا می توان تهیه کرد ادامه مطلب را دنبال کنید. در شهر های مرکزی و شرقی ایران کشمش به فراوانی یافت می شود. کشمش  یکی از محصولات پرفروش این مناطق است. در این شهرها به دلیل آب و هوای مناسب، کیفیت محصولات نیز بیشتر است. این عوامل باعث شده کشمش به عنوان یکی از 5 محصول برتر در صاردات باشد.

کشمش درجه یک را می توان در کاشمر پیدا کرد چون در تاکستان های این شهر از سموم شیمیایی کمتری برای انگور استفاده می شود و هم چنین انگورهای این شهر به دلیل دور بود از آلودگی و تماس با خاک، به باکیفیت و خوش طعم بودن مشهور هستند. کارخانه کشمش کاشمر نیز یکی از بزرگترین و بهترین کارخانه های تولید این محصول در کشور است. در این واحد های تولیدی از بهترین مواد اولیه و ماشین آلات استفاده می شود و به همین دلیل است که محصولات آن ها از کیفیت بالایی برخوردار است.

برترین صادر کننده کشمش کاشمر در کشور

برترین صادر کننده کشمش کاشمر در کشور

شرکت های مختلفی در کشور در زمینه صادرات آلو خشک در بازار ۱۴۰۰ از سال های گذشته شروع به کار کرده و در زمینه بسته بندی و صادرات کشمش آغار به کار کرده اند. بسته بندی یکی از مهم ترین بخش ها برای جذب مشتری در بازار های خارجی است. شرکت صادرات کشمش در داخل به دلیل صداقت و کیفیت در کار به یکی از مهمترین و برترین شرکت های صادر کننده تبدیل شده است و سالانه از فروش کشمش سبز کاشمر درآمد بالایی به دست می آورد. صادرات انواع کشمش مانند صادرات کشمش انگوری به کشور های دیگر که از جمله مهم ترین اقلام صادراتی این خشکبار هم محسوب می شود علاوه بر ارزآوری برای کشور زمینه اشتغال افراد زیادی را هم فراهم می کند.

ایران پس از آمریکا و ترکیه سومین تولید کننده کشمش در جهان است. طوری که از حدود 68 میلیون تن صادرات در جهان، سه میلیون تن را ایران صادر می کند و 27 درصد از مجموع کشمش های صادراتی دنیا از ایران صادر می شود. ازجمله کشورهای وارد کننده کشمش از ایران می توان به ایتالیا، بریتانیا، استرالیا و فرانسه اشاره کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما