خرید انگور با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب

انگور میوه ای خوش طعم و بهشتی است که در انواع و اقسام گوناگونی دیده می شود، هر نوع از آن رنگ ها، اندازه ها و دانه های مختلفی دارد. این میوه در هر نقطه ای از کشور گونه‌ی مختلفی دارد و در بازارهای داخلی با نرخ های متنوع خرید و فروش می شود‌. این میوه به دلیل فرآورده ها و استفاده های مختلفی که از زمان غوره تا رسیدن آن دارد از طرفداران بالا و بازار داغی برخوردار می باشد. جهت خرید انگور با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب، بهتر است به سراغ بازار های پخش میوه و تره بار بروید.

خرید انگور با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب

قیمت روز انواع انگور در بازار

قیمت روز انواع انگور در بازار قیمت روز انگور در بازار بسته به گونه های مختلف آن فرق دارد، چون انگور نزدیک به شصت نوع گونه دارد و هر کدام دارای ظاهری متفاوت با نرخ های مختلفی هستند. همچنین در صورتی که انگور به صورت مستقیم و در حجم عمده از باغدار و سر زمین خریداری شود از نرخ کمتری برخوردار بوده و بسیار باصرفه تر است.

قیمت انگور بسته به کیفیت و درجه بندی آن نیز متفاوت است و نوع درشت دانه و درجه یک آن که صادراتی نیز می باشد گران‌تر خواهد بود. مثلا انگور درجه یک بی دانه قرمز گرانترین نوع انگور است که در بازار کمتر به چشم می خورد و نوع لوکس و لاکچری این میوه محسوب می شود.

میزان برداشت سالیانه و حجم عرضه و تقاضا نیز بر قیمت این محصول تاثیرگذار است. در صورت بالا بودن میزان کشت و برداشت آن در سال، نرخ فروش آن نیز کمتر خواهد بود. امروزه نرخ این میوه به دلیل نوسانات بازار متغیر بوده و قیمت ثابتی ندارد.

بهترین تولید کننده انگور در ایران

بهترین تولید کننده انگور در ایرانبهترین تولیدکنندگان انگور در ایران شهر های مختلفی هستند که انگور آنان معروف بوده و بیشترین سهم از این محصول را در کشور به خود اختصاص داده و تامین کنندگان این میوه در کشور هستند و حتی علاوه بر تامین نیاز ارزی داخلی کشور محصول درجه یک آنان به سایر ملل صادر نیز می شود.

از مهم ترین مناطق تولید و کشت انگور در ایران می توان به نمونه های زیر اشاره نمود:

  • شهر ملایر
  • استان های سه گانه خراسان
  • کردستان
  • شیراز
  • تاکستان

از جمله معروف ترین انگورهای این مناطق شامل انگور شانی شیراز، انگور رشه کردستان، انگور شانی تاکستانی و… است که مرغوبیت و طعم آن ها زبانزد عام و خاص می باشد. تولید کنندگان این میوه خوش طعم و لذیذ باغدارانی هستند که به کشت و برداشت این محصول مشغول بوده و آن را پرورش می دهند.

خرید انگور درجه یک مستقیم از تولید کننده

خرید انگور درجه یک مستقیم از تولید کنندهیکی از بهترین راهکارها برای کاهش قیمت خرید محصول و صرفه جویی کردن در هزینه ها، خرید مستقیم و بدون واسطه انگور از تولید کننده و باغداران، از سر باغ و زمین است. در این صورت، میوه در حجم بالا و به شکل عمده و با کمترین نرخ تهیه می شود. این روش خرید مخصوص دلالان، واسطه ها، نمایندگان پخش و … است.
انگور صادراتی که انگوری درجه یک، با کیفیت و دست چین شده است، به همین روش از باغ های کشت و پرورش آن تهیه می گردد تا هزینه تامین مواد اولیه تا حد ممکن کاهش یابد. این محصول در شرکت های تجاری سورت، تمیز، بسته بندی و درجه بندی می شود و سپس به عرصه خرید و فروش وارد می گردد.

خرید اینترنتی این محصول به طور مستقیم امروزه بسیار رونق گرفته است.

پرفروش ترین نوع انگور در ایران

پرفروش ترین نوع انگور در ایرانانگور میوه ای است که خواص بسیار زیادی دارد. معروف ترین خاصیت آن نشاط آور و شادی بخش بودن آن است. از این میوه برای جلوگیری از افسردگی استفاده می شود. همچنین انگور میوه ای چاق کننده است و تمام مواد آن کاملا در بدن انسان جذب می شود، به همین دلیل برای افرادی که از ضعف رنج می برند مفید است.

پر فروش ترین نوع انگور در ایران، انگور یاقوتی سرخ رنگ است که دانه های درشت و بسیار خوش طعم و شیرین دارد. این انگور در واقع یک نوع میوه مجلسی و لوکس است که زینت بخش مجالس میهمانی می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما