فروش کشمش گلدن انگوری صادراتی

فروش کشمش گلدن انگوری صادراتی مستقیم از کارخانه کشمش این مجموعه به صورت بسته بندی شده در کارتون 10 کیلویی انجام می شود مشتریان می توانند صادرات انواع کشمش را با این مجموعه تجربه کنند.

فروش کشمش گلدن انگوری صادراتی

کشمش گلدن انگوری ملکان

 کشمش گلدن انگوری صادراتی

کشمش گلدن انگوری از محبوب ترین و لوکس ترین کشمش های صادراتی ایران به شمار می رود که در حقیقت همان کشمش پلویی زرد یا کالیفرنی می باشد و کشورهای عربی نیزعمده خریداران این محصول می باشند.

ملکان ، بناب و مراغه از توابع استان آذربایجان شرقی مرکز اصلی تولید کشمش گلدن انگوری می باشد که برای تولید آن باغداران از تیزاب و گوگرد استفاده کرده و همچنین در مکانی به نام  بارگاه یا بارانداز انگور را به صورت عمود بر زمین آویزان کرده تا خشک شوند و در ادامه فراوری و بسته بندی آن در کارخانه کشمش که مجهز به انواع دستگاه های سورتینگ می باشد انجام می شود.

 

**** اگر دنبال کشمش ارزان قیمت هستید می توانید از کشمش ملایر همدان که کیفیت کشمش آن در قیاس با کشمش ملکان پایین تر و قیمت آن نیز ارزان تر می باشد سفارش دهید ولی پیشنهاد این مجموعه به بازرگانانی که قصد صادرات کشمش به کشورهای متمول عربی را دارند کشمش گلدن انگوری ملکان می باشد. که بسیار با کیفیت ، شفاف و خوش رنگ می باشد.

 

**** در مورد بازار کشورهای عربی هم می توان گفت که اگر روابط سیاسی کشور ما با همه این کشورهای درست بود می توانستیم خیلی راحت این بازارها را در دست بگیریم زیرا عناب خشک در اصفهان با کیفیت و قیمت مناسب در حجم عمده در اختیار داریم.

عرضه کشمش گلدن انگوری ملکان برای صادرات در این مجموعه در کارتون های 10 کیلویی خالص به صورت لیبل دار و شیرینگ شده می باشد تا از هم نپاشد و قیمت آن در 23 آذر 99 کیلویی 33500 تومان می باشد.

فروش کشمش گلدن انگوری

فروش کشمش گلدن انگوری صادراتی  

اگر قصد صادرات کشمش گلدن انگوری ملکان را دارید این مجموعه می تواند به شما در تامین آن کمک کند لذا این امکان برای شما فراهم شده است که در کارخانه کشمش حضور یابید و نسبت به سفارش خود اقدام کنید لطفا برای هماهنگی بیشتر در این زمینه با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر ارتباط برقرار کنید.

 

**** اگر نیز تمایل دارید که خرید غیر حضوری آلو خشک در بازار ۱۴۰۰ داشته باشد این نیز برای شما امکان پذیر است که ابتدا نمونه مد نظر را انتخاب و سپس میزانی را به عنوان بیعانه واریز کنید تا سفارش شما ثبت گردد و بعد از آماده سازی بار موقع تحویل بار در مقصد و با مشاهده و قبل از تخلیه با کارت خوانی که به راننده داده شده تسویه کامل انجام خواهد شد.

این مجموعه فروش کشمش گلدن انگوری صادراتی کارخانه کشمش ملکان را با بهترین گرید ممکن و قیمت رقابتی انجام می دهد و دیگر محصولات صادراتی نظیر کشمش پلویی آفتابی ، کشمش تیزابی طلایی و خرمایی ، کشمش سبز و طلایی قلمی کاشمر را نیزعرضه می شود برای اطلاع از قیمت انواع کشمش این مجموعه با بخش فروش آن ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما