فروش کشمش پلویی طلایی درب کارخانه

فروش کشمش پلویی طلایی که از بهترین محصولات مناطق ملکان ، بناب و ملایر می باشد با بهترین کیفیت مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه کشمش این مجموعه انجام می شود تجاری که قصد صادرات این محصول را دارند با واحد فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

فروش کشمش پلویی طلایی درب کارخانه

کشمش پلویی طلایی در ایران

کشمش پلویی طلایی

کشمش پلویی طلایی از بهترین و مرغوب ترین محصولات صادراتی کشور ما می باشد که بدون هسته بوده و در مناطق ملکان و بناب استان آذربایجان شرقی و ملایر استان همدان در حجم بالا تولید می شود.

مراحل فرآوری کشمش پلویی طلایی در مناطق تولید کننده با هم فرق می کند به عنوان مثال در منطقه ملایر همدان بعد از تیزاب زنی انگور را درون کیسه و سبد دود گوگرد داده و سپس روی زمین پهن می کنند تا خشک شود واز بارگاه استفاده نمی شود اما در منطقه ملکان و بناب انگور را از بارگاه به صورت عمود به زمین آویزان کرده و بعد دود گوگرد می دهند تا خشک شود.

کشمش ملکان و بناب به لحاظ نوع جنس ، کیفیت مرغوب یک سر و گردن بالاتر از کشمش ملایر می باشد لذا نرخ آن نیز گران تر می باشد توصیه این مجموعه برای صادرات به کشورهای متمول عربی کشمش پلویی طلایی منطقه ملکان می باشد

نام های دیگر این محصول کشمش گلدن ، کشمش انگوری، کشمش کالیفرنی می باشد که ماندگاری بالایی داشته و تاریخ انقضای آن به دو سال می رسد همین مسئله باعث شده تا مشتریان صادراتی حساب زیادی روی آن بار کنند

گفتنی است که بعضی کشورهای اورپایی مانند آلمان ، ایتالیا و سوئیس و فراتر از آن کانادا مجوز صادرات به این محصول داده نمی شود. چون این کشورها روی آنالیز و بحث درصد باقیمانده سموم و گوگرد حساسیت بالایی دارند.

فروش کشمش پلویی

فروش کشمش پلویی طلایی درب کارخانه

فروش کشمش طلایی پلویی به عنوان یک کشمش صادراتی از طریق این مجموعه مستقیم از درب کارخانه ممکن شده است شما می توانید سفارش و خرید خود را از این مجموعه به دو صورت حضوری که با مدیر فروش کارخانه هماهنگ کرده و از خط  فرآوری کشمش بازدید نموده و در صورت رضایت نسبت به بستن قرار داد اقدام می کنید و در شیوه غیر حضوری نیز شما با مدیر فروش از طریق تمس تلفنی یا پیام رسان واتساپ ارتباط گرفته و در مورد محصولات و شرایط قرار گفتگو و مذاکره می کنید و در صورت رضایت بار شما آماده و تحویل باربری داده می شود و با ارسال رسید یا حواله آن هزینه بار تسویه می شود.

 

**** نرخ فروش کشمش پلویی صادراتی به تاریخ 99/9/12 به شرح زیر می باشد :

  1. کشمش پلویی طلایی ملکان کیلویی              35000 تومان
  2. کشمش پلویی طلایی ملایر کیلویی                32000 تومان

بسته‌بندی این محصولات برای صادرات در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص و پنج لایه بوده که روی آن تاریخ تولید و انقضا آن ثبت و در انتها محصول شیرینگ و پلمپ می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما