صادرات کشمش درجه یک ایران به عراق

ایران به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب بهترین و متنوع ترین  نوع کشمش را تولید و به بازارهای جهانی عرضه می کند و جزو سه کشور اول صادر کننده کشمش در جهان است که بعد از کشور آمریکا و ترکیه رتبه سوم را در صادرات این محصول دارد. صادرات کشمش ایران به بیش از صد کشور در جهان صورت می گیرد که کشورهای استرالیا، امارات و آلمان از وارد کنندگان بزرگ کشمش ایران هستند. در حال حاضر صادرات کشمش درجه یک ایران به عراق با قیمت بسیار مناسب صورت می گیرد.

صادرات کشمش درجه یک ایران به عراق

کشمش درجه یک صادراتی را از کجا بخریم؟

کشمش درجه یک صادراتی را از کجا بخریم؟کشمش درجه یک صادراتی را از کجا بخریم؟ راه های مختلفی برای خرید با کیفیت این محصول وجود دارد که ما در اینجا به چند مورد آن اشاره می کنیم که خرید از بنکداران و عمده فروشان یکی از راه های خرید با کیفیت و ارزان این محصول است.

همچنین فروشگاه های اینترنتی که می توان متنوع ترین نوع کشمش را در این فروشگاه ها مشاهده و سفارش داد.

فروشگاه های اینترنی مرغوب ترین کشمش را بدون واسطه عرضه می کنند، ضمن اینکه شما در هیچ جای دیگر نمی توانید این همه تنوع کشمش را مشاهده و سفارش دهید.

کارخانه تولید کشمش انواع مختلف این محصول را با بهترین کیفیت بسته بندی و به صورت های مختلف و بدون واسطه به فروش می رساند.

فروش اینترنتی این محصول از طریق کاخانه های تولید کننده آن یک عرضه مستقیم و بدون واسطه می باشد که قیمت انواع کشمش عرضه شده از طریق این سایت های فروش بسیار مناسب است.

شرکت های صادر کننده کشمش در تهران

شرکت های صادر کننده کشمش در تهرانشرکت های صادر کننده کشمش در تهران انواع مرغوب این محصول را به کشورهای مختلف صادر می کنند، از جمله این کشورها استرالیا می باشد که یکی از وارد کننده بزرگ کشمش ایران است، و آن را در کشور خود بسته بندی و به کشورهای دیگر صادر می کند.

صادرات کشمش به کشور عراق با توجه به اینکه قیمت کشمش در عراق بسیار مناسب است، و این کشور خواهان واردات این محصول از ایران به سبب هزینه کمتر آن نسبت به واردات آن از دیگر کشورها می باشد می تواند باعث ارز آوری بسیاری به کشورمان شود.

بررسی میزان صادرات کشمش در سال 97

بررسی میزان صادرات کشمش در سال 97بررسی صادرات کشمش در سال ۹۷ نشان می دهد که ایران بیش از 142 هزار تن انگور و کشمش به کشور های مختلف جهان صادر کرده است که بیشتر از  113 هزار تن آن مربوط به کشمش بوده است، و از این صادرات درآمد ارزی قابل توجهی نصیب کشور شده است.

البته ظرفیت تولید کشمش در کشور ما خیلی بیشتر می تواند باشد که با رفع مشکلات موجود از جمله ارتقای دستگاه های فرآوری و بسته بندی این محصول می توان به آن دست یافت.

کارخانه کشمش صادراتی، بسته بندی کشمش صادراتی را در انواع گوناگون این محصول از جمله کشمش پلویی، تیزابی، سبز، آفتابی، زرد، سیاه و انواع مختلف دیگر را انجام می دهد، و به کشورهای مختلف صادر می کند.

کشور های وارد کننده کشمش ایرانی

کشور های وارد کننده کشمش ایرانیکشورهای وارد کننده کشمش ایرانی بسیار گوناگون هستند که به طور خلاصه می توان گفت ایران به بیش از صد کشور جهان کشمش صادر می کند، و بزرگترین وارد کنندگان کشمش ایران آلمان، استرالیا، امارات و به مقدار کمتر روسیه، ترکیه، پاکستان، کویت، اسپانیا، اوکراین می باشند.

لازم به ذکر است که امارات و ترکیه با اینکه جزو تولید کنندگان و صادر کنندگان این محصول هستند، اما آن را نیز وارد می کنند.

قیمت روز کشمش درجه یک ایران

قیمت روز کشمش درجه یک ایرانقیمت روز کشمش درجه یک ایران با توجه به موجود بودن مقدار آن و نرخ ارز در کشور روزانه تغییر می کند که می توان با استفاده از سایت های فروش آن به راحتی قیمت روز انواع مختلف آن را استعلام نمود.

مرکز کشمش ایران به فروش مستقیم و ارزان این محصول در بهترین کیفیت می پردازد، و خرید کشمش سبز و کشمش طلایی صادراتی که از مرغوبترین انواع کشمش تولیدی ایران هستند از طریق این مرکز با قیمت بسیار مناسب به صورت حضوری و اینترنتی انجام می گیرد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما