خرید کشمش طلایی ممتاز کارخانه

خرید کشمش طلایی یا زرد در انواع قلمی ، انگوری با کیفیت ممتاز در کارخانه تولید و بسته بندی این مجموعه امکان پذیر است کلیه محصولات این مرکز مستقیم از کارخانه و با قیمتی پایین تر از بازار عرضه می گردد.

خرید کشمش طلایی ممتاز کارخانه

کشمش طلایی ایران

کشمش طلایی ایران

کشمش طلایی از محصولات پرفروش ایران که بیشتر باغداران تمایل به تولید آن به سبب صادرات و سودآوری بالای آن دارند. و بیشتر این محصولات به بازارهای هدف یعنی کشورهای عربی صادرات می شود.

عموماً در تولید کشمش طلایی از مایع تیزاب به خاطر سرعت بخشیدن به عمل خشک شدن انگور و دود گوگرد برای طلایی شدن رنگ کشمش و مقاوم شدن آن در برابر آفات و حشرات و ماندگاری بلند مدت استفاده می شود.

اکنون می خواهیم انواع کشمش طلایی تولیدی در ایران را وجود دارد بشناسیم که دو نوع می باشد :

  • کشمش طلایی قلمی : با ظاهری کشیده و دراز که تولید آن در انحصار توابعی از خراسان می باشد.
  • کشمش طلایی پلویی : با شکلی گرد و بیضی و تولید شده در ملکان و بناب و ملایر و تاکستان می باشد.

این محصولات به واسطه کیفیت ممتاز و بدون هسته بودن در سراسر دنیا منحصر به فرد می باشند و کشوری مانند ترکیه که تولید کننده اصلی کشمش تیزابی در دنیا است کشمش انگوری یا طلایی ملکان و بناب را وارد کرده و با بسته بندی مخصوص به کشورهای دیگر صادر می کنند.

خرید کشمش طلایی ممتاز کارخانه

خرید کشمش طلایی ممتاز کارخانه

برای تولید کشمش طلایی کاشمر از انگور پیکامی و عسکری و کشمش طلایی بناب از انگورسفید استفاده می شود.کارخانه کشمش برای فصل جدید با سفارش تعدادی از مشتریان انگور ذکر شده بالا را در تناژ بالا خریداری نموده و سپس کارهای فراوری انگور به کشمش در کارخانه انجام و کشمش تحویل مشتریان صادراتی می گردد.

خرید کشمش طلایی با کیفیت اعلا و ممتاز در واحدهای تولیدی زیر نظر این مجموعه در کاشمر، تاکستان و ملکان مهیاشده است و شما می توانید جهت تامین نیاز خود با مدیر فروش کارخانه به صورت تلفنی یا واتساپ ارتباط برقرار کنید یا فرم ثبت سفارش محصول در سایت این مجموعه را تکمیل کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما