فروش کشمش زرد صادراتی کاشمر

مشتریان گرامی فروش کشمش زرد صادراتی این مجموعه مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه کشمش کاشمر انجام می شود که با بهترین کیفیت ممکن و قیمت پایین تر از بازار و بسته بندی مورد نظر شما آماده و ارسال می گردد.

فروش کشمش زرد صادراتی کاشمر

کشمش زرد کاشمر

کشمش زرد صادراتی

منطقه کاشمر و خلیل آباد از توابع استان خراسان رضوی به عنوان خاستگاه تولید ، فراوری و بسته بندی انواع کشمش قلمی اعم از سبز و زرد با کیفیت ممتاز می باشد که برای بازار داخل و صادرات به کشورهای مختلف عرضه می گردد.

انواع کشمش کاشمر نه تنها در ایران بلکه در دنیا منحصر به فرد و جایگاه ویژه ای دارند زیرا که چنین محصولی با کیفیتی نه در ایران بلکه در هیچ کشور دیگری تولید نمی شود که عواملی مانند نوع اقلیم و شرایط خاص آب و هوایی منطقه ، مهارت و تخصص باغداران کاشمری در این مورد بسیار تاثیرگذار می باشد.

از جمله محصولات صادراتی کاشمر می توان به کشمش زرد کاشمر که ظاهری قلمی و کشیده دارد اشاره کرد که در تولید آن از مایع تیزاب و دود گوگرد به عنوان نگهدارنده و طلایی کردن رنگ کشمش استفاده می شود و آن را برای صادرات به کشورهای عربی که علاقه مند به این نوع کشمش ها می باشد متناسب می کند.

دیگر از ویژگی های کشمش زرد می توان به طول عمر و ماندگاری آن تا حدود دو سال اشاره کرد که این موضوع به مواد افزودنی به میزان مجاز مانند تیزاب و دود گوگرد برمی گردد که این فرایند هم به تخصص و مهارت بسیار بالایی نیاز دارد.

قیمت فروش کشمش زرد صادراتی کاشمر با کیفیت درجه یک درب کارخانه امروز 28 آذر کیلویی 31000 تومان می باشد که این در بسته بندی های کارتون 5 لایه با وزن  10 کیلو خالص و به صورت لیبل دار و شیرینک شده می باشد البته اگر کارتون 5 کیلویی هم مد نظر مشتری باشد امکان تغییر آن وجود دارد.

فروش کشمش زرد

کارخانه فروش کشمش زرد صادراتی کاشمر

این مجموعه کارخانه فروش کشمش زرد صادراتی و سبز قلمی در کاشمر دارد که مجهز به خط تولید دارای دستگاه سورتینگ لیرز بوده و قادر است که انواع کشمش سبز و طلایی کاشمر را برای صادرات آماده و بسته بندی نماید مشتریان گرامی می توانند در صورت خرید عمده حضوری در کارخانه تشریف فرما شوند و در صورت رضایت و مشاهده محصولات می توانند سفارش خود را به مدیر فروش کارخانه بدهند.

تمام سعی و تلاش ما دراین مجموعه این است که رفتار و اخلاق حرفه ای و بروز تجارت را جایگرین عرضه سنتی محصولات کنیم که این با نگاه ویژه به خریدار به عنوان همکار و شریک تداعی کرده با چنین نگرشی مسلماً هم تولید کننده ، کارخانه دار و هم خریدار به سود خواهند رسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما