فروش مویز سیاه و قرمز شیراز

فروش مویز سیاه و قرمز شیراز که از سالم ترین انواع کشمش می باشد در این مجموعه عرضه می شود مشتریانی که قصد خرید این محصولات را به صورت فله ای و بسته بندی شده در کارتون دارند با بخش فروش این سایت ارتباط برقرار کنند.

فروش مویز سیاه و قرمز شیراز

مویز سیاه و قرمز شیراز

 مویز سیاه و قرمز شیراز

یکی از مراکز تولیدی انگور، کشمش و مویز در نیمه جنوبی ایران مناطقی از جمله داراب ، دشمن زیاری ، بووانات ، استان فارس می باشد که محصولاتی با کیفیت اعلا و کاملاً طبیعی و سالم در حجم انبوه تولید و در بازار داخلی و صادرات به فروش می رساند.

قطب و کانون مویز ایران استان فارس می باشد که دارای انواع مویز را در رنگهای مشکی ، قرمز سوخته ، قهوه ای و زرد از جمله مویز دشمن زیاری ، فخری ، ریش بابا ، بش و رطبی بوده که آنها را به روش سنتی در معرض نور آفتاب تولید می کنند. این محصولات بیشتر به صورت دانه دار بوده و بار فله آن که حاوی دم و شاخه است را نیز با دست تمیز و دم گیری می کنند و در بسته بندی کارتونی به بازار عرضه می کند.

 

**** در بین مردم مویز در قیاس با کشمش محبوبیت بالاتری دارد زیرا که محصولی ارگانیک و عاری از مواد افزودنی است و همچنین ارزش غذایی و خواص درمانی زیادی برای بدن دارد.

بهترین و مرغوب ترین نوع مویز محصولی است که رنگ آن تیره تر ، اندازه و لاشه آن درشت تر و پرگوشت تر و دارای هسته کمتری باشد که طبیعتاً قیمت آن در مقایسه با سایر محصولات بالاتر خواهد بود. عرضه چنین مویزی در کشور ما خیلی کم بوده و به همین جهت محصولاتی از کشور افغانستان و ازبکستان با نام مویز ازبک و افغان به کشور ما وارد شده و در سراسر کشور توزیع می شود.

فروش مویز سیاه

فروش مویز سیاه و قرمز شیراز

با شرایط خاصی که در کشور به وجود آمده  بازار متلاطم و تورم بسیار زیاد شده و قیمت انواع کشمش و مویز هم تحت تاثیر این اوضاع قرار گرفته و دچار افزایش شده است حتی مویزهای وارداتی قیمت آن از 90000 تومان به بالا تخمین زده می شود که خریدار آنچنانی هم در بازار ندارد مردم با این شرایط قدرت خریدشان کمتر شده و ترجیح می دهند مویزهای هسته دار ایرانی با قیمت مناسب تر خریداری کنند.

مجموعه لعل تاک فروش مویز سیاه و قرمز شیراز را به صورت فله همراه با دم و شاخه و همچنین تمیز و پاک شده در کارتون عرضه می کند  بهتر است بدانید که تمام این محصولات را این مجموعه مستقیم از استان فارس ارسال می کند مشتریان برای خرید ، مشاوره و استعلام قیمت با مدیر فروش مجموعه جناب آقای رضا نادری فر ارتباط بگیرید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما