فروشندگی کشمش سبز صادراتی کاشمر

کشمش سبز صادراتی که مهم ترین محصول منطقه کاشمر و خلیل آباد در خراسان رضوی می باشد مستقیم از کارخانه کشمش در این مجموعه به فروش می رسد تجار و شرکت های بازرگانی که تمایل به خرید محصولات این منطقه را دارند با واحد فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

فروشندگی کشمش سبز صادراتی کاشمر

 

کشمش سبز چگونه تولید می شود؟

کشمش سبز چگونه تولید می شود؟

 

عناب خشک در اصفهان یکی از محصولات پرفروش در بازار داخلی و بحث صادرات بوده که در انحصار ایران بوده و به نام های کشمش آجیلی ، سبزقلمی ، پیکامی شناخته می شود .

مناطق تولیدکننده این محصول در خراسان عبارت از :

  • کاشمر با وسعت 4هزارهکتار تاکستان های انگوری مرغوب که به شربت خانه خراسان معروف است.
  • خلیل آباد با داشتن 6 هزار هکتار باغ انگور به شهر تاکستان های سرسبز لقب گرفته است .

این مناطق به واسطه داشتن خاک حاصلخیز ، آب شیرین و آب و هوای خاص در زمینه تولید کشمش سبز و زرد قلمی شهرت جهانی گرفته است.
مراحل تولید کشمش سبز به روش زیر انجام می شود :

  • کشاورزان انگور را در اواخر مرداد از تاکستان های انگور می چینند.
  • انگور را به مایع تیزاب به عنوان مایع نگهدارنده و خشک کننده در حدود چند ثانیه آغشته می کنند.
  • سپس انگور آغشته به مایع تیزاب را به اتاق بارگاه انتقال داده و در روی سیم های مفتولی به صورت افقی قرار می دهند تا کشمش ها در آنجا در سایه خشک شود.
  • بعد از 7 تا 14 روز بسته به نوع انگور کشمش خشک شده را در کیسه وگونی ریخته و برای فراوری و سورتینگ به کارخانه انتقال می دهند .
  • کشمش سبز به واسطه قرار گرفتن روی سیم ها در بارگاه و دور بودن از سطح خاک و تماس نداشتن با آن و عاری بودن از آلودگی نیاز به شستشو ندارد.
  • در نهایت محصول تولید شده را در کارتون های 3 و 5 کیلویی برای بازار داخلی و کارتون 10 کیلویی برای صادرات بسته بندی می کنند.

فروشندگی کشمش سبز صادراتی کاشمر

فروشندگی کشمش سبز صادراتی کاشمر

این مجموعه عامل فروشندگی آلو خشک در بازار ۱۴۰۰ منطقه کاشمر و به ویژه کشمش سبز صادراتی در سراسر ایران و همچنین بحث صادرات آن را انجام می دهد. در مورد این محصول می توان گفت که قیمت کشمش سبز و طلایی کاشمر بعد ازعید و در فصل بهار به دلیل کاهش میزان موجودی انبار دچار نوسانات افزایشی می شود که این بازار آن را بسیار داغ می کند. و با رسیدن به آخر فصل این محصول دیگر رنگ و روی خود را از دست می دهد و بازار آن دچار کساد می شود و پیشنهاد ما به شما  این که صبور باشید  و ان شاء الله  اواخر شهریور بار تازه و نو خریداری کنید.

در این شرایط نرخ قیمت محصولات منطقه کاشمر در تاریخ 99/5/10 به شرح زیر می باشد:

  1. کشمش سبز                  کارتون 5 کیلویی        110000 تومان
  2. کشمش طلایی قلمی         کارتون 5 کیلویی      100000 تومان

برای خرید محصولات این مجموعه با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما