عرضه کننده کشمش صادراتی زرد

مشتریان گرامی در نظر داشته باشید این مجموعه عرضه کننده کشمش صادراتی زرد و طلایی اعم از پلویی و قلمی با بهترین کیفیت می باشد که با بسته بندی کارتونی ، لیبل دار و شیرینک شده به فروش می رسد.

عرضه کننده کشمش صادراتی زرد

انواع کشمش صادراتی ایران

عرضه کننده کشمش

کشمش تولید شده در ایران از کیفیت منحصر به فردی برخوردار بوده و باعث شده جایگاه ایران در زمینه تولید کشمش در دنیا بعد از امریکا و ترکیه قرار بگیرد و مشتریان زیادی را از کشورهای مختلف به سمت بازار خود جذب نماید.

کشور ایران خاستگاه انواع کشمش برای صادرات می باشد که شامل موارد زیر می باشد :

  1. کشمش گلدن ( پلویی زرد یا کالیفرنی )
  2. کشمش سلطانا ( تیزابی طلایی و خرمایی )
  3. کشمش پلویی آفتابی یا کشمش سیاه
  4. کشمش سبز و زرد قلمی کاشمر ( کشمش آجیلی )
  5. انواع کشمش مویز
این کشمش صادراتی که شامل نوع پلویی و قلمی می باشد اکثر فروش آن در بازارهای جهانی بوده و کمتر در داخل کشور مصرف می شود و از آنجایی که این محصولات با بهترین کیفیت ممکن در ایران تولید می شود لذا همه ساله حجم زیادی از این محصول به خارج از کشور چه از مرزهای زمینی یا دریایی صادرات می شود.

طبیعتاً کشمش های مخصوص صادرات بایستی یک سری شاخصه ها داشته باشد که عبارت است از :

  1. تاریخ انقضا کشمش صادراتی باید طولانی و بلند مدت باشد.
  2. بیدانه یا بدون هسته باشد
  3. ظرفیت تولیدی آن زیاد و در طول سال در دسترس باشد.
کشمش صادراتی ایران نوع پلویی آن در مناطقی از ملکان ، بناب آذربایجان و ملایر همدان و نوع قلمی نیز از تولیدات منحصر به فرد منطقه کاشمر و خلیل آباد خراسان رضوی بوده که این مرکز به صورت تخصصی روی صادرات و فروش این محصولات مستقیم از کارخانه کشمش فعالیت انجام می دهد.

بیشتر بدانید : کشمش سبز

عرضه کننده کشمش صادراتی زرد

عرضه کننده کشمش صادراتی زرد

این مجموعه در راستای آگاه سازی مشتریان عزیز برای خرید مستقیم از کارخانه اقدام به راه اندازی چندین سایت تخصصی کرده تا به عنوان پلی ارتباطی بین کارخانه و مشتریان باشد تا ایشان با اطلاعات کامل به مدیر فروش کارخانه مرتبط شده و با آرامش خاطر سفارش خود را بدهد.

این مرکز عرضه کننده کشمش صادراتی زرد پلویی و قلمی می باشد که دو واحد تولیدی زیر نظر این مجموعه در ملکان و کاشمر مستقیم این محصولات را با بهترین کیفیت آماده و سپس در در بسته بندی کارتونی 5 لایه و با وزن 10 کیلویی لیبل دار و شیرینک شده عرضه می کند.

این امکان برای مشتریان در این مجموعه وجود دارد که بتوانند در محل کارخانه کشمش تشریف فرما شوند و از نزدیک خط تولید و مراحل انجام کار را مشاهده و سپس قرارداد کاری نوشته شود اگر قصد خرید غیرحضوری دارید کافی است با مدیر فروش کارخانه ارتباط گرفته تا ایشان نمونه محصولات را به صورت تصویری از فضای مجازی یا از طریق ارسال فیزیکی سمپل کار شما را راحت کند و شما در صورت تایید و اعتماد به این مجموعه می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما