خرید و فروش کشمش سبز و زرد ممتاز کاشمر

خرید و فروش کشمش سبز و زرد ممتاز که تنها تولید کننده آن در جهان منطقه کاشمر و خلیل آباد خراسان رضوی می باشد در این مجموعه ارائه می شود ، تجاری  که به دنبال سفارش این نوع محصولات هستند می توانند جهت دریافت مشاوره رایگان سفارش خود را تامین نمایند.

سایت مجموعه محصولات لعل تاک انواع کشمش سبز و زرد ممتاز را از کارخانه کشمش مستقیم به دست مشتریان خود در سراسر کشور عرضه می کند.

خرید و فروش کشمش سبز و زرد ممتاز کاشمر

کشمش سبز و زرد ممتاز کاشمر

کشمش سبز و زرد ممتاز کاشمر کشمش سبز و زرد ممتاز کاشمر

کشمش سبز قلمی یکی از محصولاتی است که در کشور ما مصرف بالایی دارد که در مراسمات مذهبی و جشن ها به عنوان یک بسته تبرک آجیلی پخش می شود.

این کشمش به نام های دیگری مانند کشمش سبز قلمی ، آجیلی ، کشمش پیکامی نیز شناخته می شود.

کشمش زرد کاشمر بیشتر به کشورهای همسایه مثل پاکستان و کشورهای حوزه خلیج فارس صادرات می شود.

منطقه ترشیز بزرگ که شامل شهرهای کاشمر ، خلیل آباد ، بردسکن است  به عنوان برند و تولید کننده انواع کشمش سبز در ایران به شمار می آید .

درجه بندی کشمش سبز و زرد کاشمر برای عرضه در بازار داخل و صادرات شامل موارد زیر می باشد:

  • کشمش سبز و زرد سوپر
  • کشمش سبز و زرد ممتاز درجه 1
  • کشمش سبز و زرد درجه 2
  • کشمش سبز و زرد درجه3

کشمش سبز و زرد ممتاز کاشمر چگونه تولید می شود؟

کشمش سبز و زرد ممتاز کاشمر چگونه تولید می شود؟

برای تولید کشمش سبز باغدار بعد از اینکه انگور آن را که 90درصد آن از نوع انگور عسکری و پیکامی است پس از چیدن آن را با مایع تیزاب به مدت چند ثانیه آغشته کرده و سپس در خانه مخصوصی که به آن گویش محلی  «خانه کشمشی» می گویند کشمش ها در روی سیم های بارگاه  آویزان می شود تا به مدت 7 تا 14 روز خشک شود . در ادامه کشمش های فله از خانه کشمش جمع آوری شده و برای عملیات فرآوری و تمیز کردن به کارخانه کشمش انتقال داده می شود.

نکته اینکه کشمش زرد در واقع همان کشمش سبز است که بعد از مرحله تیزاب زنی به انگورها در خانه کشمشی دود گوگرد زده می شود تا رنگ زرد و طلایی بگیرد.

لازم به ذکر است که هزینه فرآوری کامل هر کیلو کشمش در کارخانه کشمش 1500 تا 2000 تومان می باشد.

خرید و فروش کشمش سبز و زرد ممتاز کاشمر

خرید و فروش کشمش سبز و زرد ممتاز کاشمر

خرید و فروش کشمش سبز و زرد ممتاز در کارخانه کشمش کاشمر این مجموعه همواره با قیمتی ارزانتر از بازار از تولید به مصرف و مستقیم  برای مشتریان ارائه می شود
بسته بندی انواع کشمش سبز و زرد برای عرضه در بازار داخلی به صورت کارتون های 3و 5 کیلویی و بازار های صادراتی کارتون های 10 کیلویی خالص می باشد.

تجار و شرکتهای بازرگانی که به دنبال کارخانه مطمئن برای تامین کشمش سبز و زرد هستند می توانند با مدیر فروش کارخانه کشمش واقع در کاشمر ارتباط بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما